Møntergården i Odense. Herefter julemarked for de friske :-)

Søndag d. 1. december 2019 kl. 11:00 til 16:00

Lørdag d. 30. november 2019 kl. 18:00

Møntergården, Møntestræde 1, 5000 Odense C Møntergården
Møntestræde 1

Møntergården i Odense. Herefter julemarked for de friske :-)

Ud-af-huset-arrangement d. 1. december !

Vi mødes kl. 11:00 ude foran Møntergården i Odense. Herefter går vi samlet ind. Inden vi går ind, finder vi lige ud af, om nogle har ledsagerkort også.

Autisme- og Aspergerforeningen for Voksne dækker det fulde beløb. Tovholderen for træfpunkt Fyn betaler for alle (Normalpris er 85 DKK pr. voksen, og 75 DKK hvis vi bliver over 10 personer, der ellers skulle betale normalbillet)

For de friske tager vi herefter videre til julemarkedet i Odense. Er man sulten, kan man også spise sammen ved frokost-tid måske. Det aftaler vi nærmere på selve dagen. Det er så for egen regning efter museumsbesøget. Vel mødt!

Se mere info her: https://museum.odense.dk/moentergaarden/praktisk-information/find-vej

(Man behøver ikke bo på Fyn nødvendigvis for at deltage. Vi foretrækker dog, at man er medlem af vores forening for at deltage)

Dukker man op på selve dagen, kan man også nå at komme med, men det er at foretrække, hvis du tilmelder dig online. Tak! Skriv gerne i kommentar-feltet, hvis du har ledsagerkort. Deadline for tilmelding er 30-11-19 kl. 18:00