Hop til hovedindholdet

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 6. oktober 2021 kl. 18:00

Sted

Borgernes Hus, Frivilligcenter Odense, Østre Stationsvej 15, 5000 Odense C Borgernes Hus, Frivilligcenter Odense
Østre Stationsvej 15
5000 Odense C

Arrangementsbeskrivelse

Adresse: Borgernes Hus, Østre Stationsvej 15, 5000 Odense C. Lokale 3.5+3.6
Primært for voksne autister og medlemmer af Autisme- og Aspergerforeningen for Voksne
 - Det er gratis at deltage.
 - Der bliver taget forholdsregler ift. Corona. Max antal 35 personer!
Sidste tilmeldingsfrist er onsdag d. 06-10-21 kl. 18:00.
- Skriv i kommentar-feltetom du er medlem af foreningen, om du er voksen autist 18+, og om du evt. medbringer ledsager. Der er nemlig førsteret til medlemmer og voksne autister!

Musik og lydfølsomhed ift. autisme v/ psykolog og Ph.d. Line Gebauer

Mange på spektret oplever lyde meget intenst. Lyde kan være nydelsesfulde, som et stykke god musik der kan give en rislen ned ad ryggen. Men lyde kan også opleves som stærkt ubehagelige, hvilket er tilfældet for dem der oplever misofoni, der er en stærk negativ reaktion på visse lyde. Jeg kommer til at fortælle om min forskning i hvordan lyde, især musik, påvirker vores krop, hjerne og følelser, samt om min kliniske erfaring fra arbejdet med mennesker med autisme der oplever stor lydfølsomhed eller misofoni.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >