Torsdag d. 9. september 2021 kl. 17:45 til 20:30

Onsdag d. 8. september 2021 kl. 18:00

Borgernes Hus, Frivilligcenter Odense, Østre Stationsvej 15, 5000 Odense C Borgernes Hus, Frivilligcenter Odense
Østre Stationsvej 15

- Adresse: Borgernes Hus, Østre Stationsvej 15, 5000 Odense C. Lokale 3.5+3.6
- Primært for voksne autister og medlemmer af Autisme- og Aspergerforeningen for Voksne
 - Det er gratis at deltage.
 - Der bliver taget forholdsregler ift. Corona. Max antal 35 personer!
- Sidste tilmeldingsfrist er onsdag d. 08-09-21 kl. 18:00.
- Skriv i kommentar-feltet, om du er medlem af foreningen, om du er voksen autist 18+, og om du evt. medbringer ledsager. Der er nemlig førsteret til medlemmer og voksne autister!

"Med aspien på job" v/ Betina Gervig Marnow

Som sendiagnosticeret autist har mit uddannelses- og arbejdsliv altid været fyldt med bristede ambitioner, nederlag, stress og sygemeldinger.

Jeg er blevet opfattet som både doven og arbejdssky - også af mig selv, når jeg igen og igen måtte opgive, fordi jeg ikke kunne opfylde de krav, som der blev stillet til mig. Til sidst blev jeg syg. Rigtigt syg, og først der, blev jeg udredt og fik stillet min diagnose.

Nu arbejder jeg i fleksjob, og endelig kan jeg mærke, at jeg har fundet min hylde!

Mit foredrag handler om min lange rejse mod et meningsfuldt arbejdsliv. Fra folkeskolelærer til fleksjobber. Med eksempler fra mit eget arbejdsliv, vil jeg dele ud af mine erfaringer omkring først at opnå dette i en alder af 47 år, efter at have brugt hele mit liv på at tænke, at jeg ikke havde noget værd på arbejdsmarkedet.

Jeg håber, at du som tilhører vil finde inspiration i min historie!

Betina Gervig Marnow, sendiagnosticeret autist