10 års jubilæum Træfpunkt Fyn

Lørdag d. 12. oktober 2019 kl. 16:00 til 21:00

Onsdag d. 25. september 2019 kl. 18:00

Restaurant Carlslund, 1. sal., Fruens Bøge Skov 7, 5250 Odense Restaurant Carlslund, 1. sal.
Fruens Bøge Skov 7
5250 Odense

10 års jubilæum Træfpunkt Fyn

10 ÅRS JUBILÆUMS-FEJRING 12-10-19
Træfpunkt Fyn / Autisme- og Aspergerforeningen for Voksne.

Først foredrag med Heidi Pernille Thamestrup om piger/kvinder med autisme. Herefter spisning på Restaurant CarlsLund i Fruens Bøge Skov, Odense. Efter foredraget kan man gå en tur i Fruens Bøge Skov, skulle man have brug for en pause inden spisning. Toget stopper på Fruens Bøge St. lige ved siden af restauranten.

Aftensmaden bliver æggekage, men der tilbydes også særretter. Pr. person er der en egenbetaling på 40 DKK (Det koster 169 DKK normalt). Hvis man ønsker særretter, eller er i tvivl om ingredienser i æggekage, så skriv i kommentar-feltet. Derudover køber man selv drikkevarer, samt hvis man ønsker dessert.

Dette er et arrangement kun for medlemmer af Autisme- og Aspergerforeningen for Voksne. Bestyrelsen og medlemmerne på Fyn har fortrinsret.

Deadline for tilmelding bliver onsdag d. 25. september 2019 (Nu forlænget igen).
OBS! Tilmelding er bindende